KINOKI.SK

0 položiek 0 € Košík

11 tipov ako zatočiť s nespavosťou

Spánok je dôležitou a neoddeliteľnou súčasťou života každého človeka. Bez spánku sa existovať nedá. Ak vás trápi krátkodobá alebo dlhodobá nespavosť, máte poruchy spánku, problém zaspať, je potrebné riešiť to. Veď zdravie je to najdôležitejšie, čo máme! Príčin nespavosti môže byť mnoho – stres, choroba, lieky, narušenie bežného denného rytmu (posun čas alebo striedanie nočných a denných služieb), zmena prostredia alebo nevhodné podmienky (svetlo, hluk) atď. Nespavosť ľuďom komplikuje život, nemajú energiu, sú unavení, nervózni, podráždení, klesá ich výkonnosť a zvyšuje sa pravdepodobnosť depresie. Preto je dobré, pripraviť si doma ideálne podmienky na spánok, prípadne nespavosť včas riešiť.

11 tipov ako zatočiť s nespavosťou

Problémy so spánkomTu sú naše rady, ako vyriešite vaše problémy so spánkom:

1. Snažte sa pred spánkom mať aspoň pár minút pre seba. Nechoďte do postele priamo z denného kolotoča, zaspávať budete ťažšie.

2. Tesne pred spánkom necvičte ani nevykonávajte zvýšenú fyzickú aktivitu, energia, ktorú nadobudnete vám môže brániť v spánku.

3. Večer nejedzte ťažké jedlá a vyhýbajte sa aj sladkostiam.

4. Pred spaním by mali byť tabu aj nápoje s obsahom kofeínu a iných stimulujúcich látok, ale aj v pití vody sa kroťte, nech vás vaše potreby nevyženú zase z postele.

5. Vzduch v miestnosti by mal mať teplotu približne 19-20 stupňov Celzia, vyvetrajte si.

6. Spánok zlepšujú aj detoxikačné náplasti Kinoki, ktoré pomáhajú nielen rýchlejšiemu zaspávaniu, ale pôsobia aj na kvalitu spánku.

7. Dôležitá je aj pravidelnosť. Ak je to možné, ukladajte sa do postele v rovnakom čase každý deň, podobne v rovnakej hodine vstávajte.

8. V spálni by sa nemali nachádzať žiadne rušivé elementy, vypnite všetku elektroniku (televízor, počítač, mobil...), zhasnite svetlo a uistite sa, že ani ráno vás slnko nezobudí.

9. Podľa feng šuej je dôležité aj umiestnenie postele. Nespite s nohami smerujúcimi von z miestnosti. Rovnako by totiž mohla uniknúť dobrá energia. Záhlavie postele by malo byť umiestnené pri pevnej stene, ktorá predstavuje oporu.

10. Dĺžka spánku takisto ovplyvní jeho kvalitu. Ideálnych je 8 hodín spánku, počas ktorých sa telo dokáže zregenerovať.

Nespite málo, ale ani nevylihujte. V praxi to znamená, že ak spíte 4 hodiny, môžete byť rovnako unavení ako by ste spali 11 hodín.

11. Ak do 20 minút ležania v posteli nezaspíte, skúste sa venovať inej činnosti, prejdite sa po byte, čítajte si, do postele sa vráťte, keď príde ospalosť.

Nespavosť je častejšia u žien ako u mužov, a bohužiaľ, so stúpajúcim vekom sa zvyšuje aj pravdepodobnosť problémov so spánkom.

PRIAZNIVÉ ÚČINKY, KTORÉ NÁPLASTE MÔŽU PRINIESŤ

Odstránenie toxínov z tela
Zlepšenie spánku
Zníženie telesných bolestí
Zníženie únavy
Viac fyzickej energie
Posilnenie imunity
Zmiernenie opuchov
Zlepšenie cirkulácie krvi
Urýchlovanie metabolizmu
Podpora pri chudnutí
Potláča zápach z nôh
Odstraňujú stres

POŠTOVNÉ

● Kuriér 3,49 €
● Slovenská pošta 3,69 €


● Osobný odber ZDARMA
● Prevodom ZDARMA
● Dobierka 1 €

Pri objednávke nad 39 € poštovné ZADARMO

BEZPEČNÝ NÁKUP

Nakupujte bezpečne v certifikovanom obchode

Kliknite pre viac - platobné možnosti na Kinoki.sk

POMÁHAME

Dobrý anjel

TOPlist

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info