KINOKI.SK

0 položiek 0 € Košík

Praktické tipy, vďaka ktorým bude váš pobyt v saune naozaj prospešný

Čo môže byť príjemnejšie ako nájsť uprostred zimy oázu tepla? Pobyt v saune vám zaručí 20-minútový relax bez akýchkoľvek rušivých momentov a myšlienok. A nielen to! Saunovanie má aj množstvo pozitívnych vplyvov na vaše zdravie.

Praktické tipy, vďaka ktorým bude váš pobyt v saune naozaj prospešný

zdrava-medicina

Vysoká teplota uvoľňuje svaly v tele, zlepšuje krvný obeh a stimuluje uvoľňovanie endorfínov, ktoré môžu za to, že po minútach strávených v saune pocítite nával šťastia a dobrej nálady. Saunovanie je tiež jednou z najúčinnejších metód, ako zo svojho tela vyplaviť veľké množstvo toxínov. Okrem nich však z povrchu kože dostanete aj baktérie, takže sa budete môcť tešiť z vyčistenej pleti. Pobytom v saune posilňujete aj srdce. A keďže je srdcová činnosť v saune zrýchlená a telo vyžaduje viac kyslíka, ľahšie spálite kalórie, keďže ich telo samo začne prevádzať na využiteľnú energiu. Saunovanie navyše zabezpečuje lepšiu obranyschopnosť organizmu, keďže vysoká teplota v kombinácii s parou zvyšuje množstvo bielych krviniek.

 sauna_zaklad_detoxikacie

Aby však všetky pozitívne účinky sauny nastali, musíte vedieť, ako na to.

Na čo si dať v saune pozor:

  • Do sauny si neberte žiadne šperky, mohli by vám v kombinácii s vysokou teplotou spôsobiť popáleniny.
  • Pred saunovaním sa vyvarujte aj použitiu krémov a olejov, ktoré by vám len zbytočne upchali póry a vaša pleť by sa tak nemohla očisťovať.
  • Do sauny si neberte nič  vyrobené z PVC, táto látka sa pri vyššej teplote rozkladá a unikajú z nej chemikálie.
  • Pri pobyte v saune sa vyhnite alkoholu a do sauny nechoďte ani v prípade, že ste deň pred tým výraznejšie oslavovali, keďže v saune veľa vody stratíte.
  • Dať pozor si musia aj ľudia s problémami so srdcom, tí by sa mali saune s vysokou teplotou úplne vyhnúť.  

 

Tipy pre dobré saunovanie:

  • Do sauny choďte najskôr 1 – 2 hodiny po tom, čo ste zjedli hlavný chod.
  • V saune zostaňte maximálne tak dlho, ako je napísané v inštrukciách. Ak návod nevidíte, spýtajte sa na odporúčanú dĺžku pobytu personálu. Nikdy v nej nezostávajte dlhšie ako 20 minút.
  • Ak so saunovaním len začínate, vyberte si tú s nižšou teplotou.
  • Aby ste sa uchránili pred dehydratáciou, pred a aj po vyjdení zo sauny vypite aspoň 2 poháre vody.
  • Akonáhle sa budete cítiť nekomfortne, zo sauny odíďte.
  • Po absolvovaní pobytu v saune si choďte aspoň na 10 minút oddýchnuť, ideálne do relaxačnej miestnosti. Niektorí ľudia sa ochladzujú v bazéne s ľadovou vodou, čo je však záťažou pre vaše srdce.
  • Ak chcete po saunovaní niečo zjesť, doprajte si ovocie alebo slané krekery, tie vám doplnia sodík, ktorý ste medzičasom stratili.

PRIAZNIVÉ ÚČINKY, KTORÉ NÁPLASTE MÔŽU PRINIESŤ

Odstránenie toxínov z tela
Zlepšenie spánku
Zníženie telesných bolestí
Zníženie únavy
Viac fyzickej energie
Posilnenie imunity
Zmiernenie opuchov
Zlepšenie cirkulácie krvi
Urýchlovanie metabolizmu
Podpora pri chudnutí
Potláča zápach z nôh
Odstraňujú stres

POŠTOVNÉ

● Kuriér 3,49 €


● Osobný odber ZDARMA
● Prevodom ZDARMA
● Dobierka 1 €

Pri objednávke nad 39 € poštovné ZADARMO

BEZPEČNÝ NÁKUP

Nakupujte bezpečne v certifikovanom obchode

Kliknite pre viac - platobné možnosti na Kinoki.sk

POMÁHAME

Dobrý anjel

TOPlist

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info